with かぜゆう together

第二のブログとしてのんびり更新中‼英語込のブログです。

Hello!

 

 

How are you doing?

Me?

I'm fine.

 

I've been a high school student since April.

High school is hard.

But I enjoy every day.

 

My club activity was a badminton club when I was a junior high school student.

And my high school has a badminton club too.

But it has morning practices.

My high school isn't near.

So I thought I am difference club.

 

I like music.

And I like singing.

 

So I thought I want in chorus club with my friend.

 

 

 

 

 

 

おはこんばんちは!

お久しぶり?ですwww

 

 

ついに私も高校生になりました(^◇^)

 

最初はなかなか馴染めず、行くのがつらかったのですが…最近やっといい感じになってきました!

 

来月は遠足あるので楽しみたいです(^^)v

 

 

 

 

先ほども書きました、中学の時と同じバドミントン部に入ろうかと思ったら、朝練があることに気づきました…|д゚)

 

なのでやめました★←

 

そしたら新任の音楽の先生が合唱部を作りたいとおしゃったので、これははいらねば!と思いましたww

 

まだ同好会で人数も6人ですが、頑張って活動していって、来年には部活になるように頑張りたいです!!( ^)o(^ )

 

実は副部長です…wwwww

 

 

 

来月もうテストなんですよー

 

あーやだなあ。

 

勉強しなきゃ!(特に理社)

頑張りまーす(;゚Д゚)

 

 

ではそろそろ終わります!

 

 

 

See you!