with かぜゆう together

第二のブログとしてのんびり更新中‼英語込のブログです。

ABOUT HALLOWEEN

Hello!

 

Today is November!

 

And...

 

Yesterday is Happy Halloween!!

 

 

 

 

Could you get many sweets?

 

I didn't get any sweets...

 

 

 

But...I enjoyed English class in my school!

 

That was a Halloween class!

 

For example,sang a Halloween song,played games and feld paper into the shape of a Jack-o'-Lantern!

 

It was different and fun!

 

 

 

 

おはこんばんちわ~~

 

 

もう今日から11月ということで!

2014年も残り2か月となりました~

 

早いですよね~~

そして近づく受験日・・・

 

今年ほどこわい冬はないですね・・・*1

 

 

 

昨日はハロウィンでしたね!

 

私の学校ではお菓子を持ってきているひとがいてちょっとびっくりしましたww

 

英語の授業ではディズニーのハロウィンの曲を聴きました。

曲名は忘れました・・・

 

 

 

最近は寒い日が増えてきましたね!

 

皆さんも風邪をひかないように気を付けましょう!!

 

 

でわでわ!

 

 

See you again!

 

 

 

*1:+_+